sunnuntai 27. joulukuuta 2015

Pastellinen Jouluvaihto 2015

Marin kanssa meillä oli Jouluvaihto teemalla pastelli eli pastellista värimaailmaa. Tämä oli kiva aihe minulle, koska olen tunnetusti enemmän kirkkaiden (perusvärien) ystävä.

Vaihdossamme oli 4 adventtikalenterilahjaa jotka olivat tulitikkuaskeissa. Tikkuaskit tietenkin koristeltiin. Ja sitten aaton lahja oli kenkälaatikkoon pakattu ja jos oli toiselle ostanut ristislehden tai mallin, sen sai pakata erikseen.

Adventtikalenteri Marille
Kahteen askin kanteen kirjoin päällisen ja kaksi koristen muuten kauniisti.

Ja sisällöt:


Kenkälaatikko, kurkistus päältä...


Kuvia kenkälaatikon sisällöstä

Lokerikkoon keräsi kaikenlaista pastellista pientä kivaa.

Nappeja, hiuspinnit, bling bling -avaimenperä, lanka"winder", pieni naulakko, nukkekotiin kaksi lintutaulua, pohja työn pingottamiseen tauluksi ja kehys.

Kankaita viimeistelyyn ja pistelyyn. Yksi käsinvärjätty kangas näköjään kuvista puuttuukin, ehkäpä se näkyy Marin blogissa.

Ristipistomalleja.

Ristipistolehti.

Tämä ihana "huurteinen" joulukuusenkoriste oli Wienin tuliaiseni Marille.

Vaihtoon kuului yksi pistelty joulukuusenkoriste. Tämä lumityttö on yksi lempparimalleistani ja tein tämän jo toisen kerran.

Taustapuoli:


Marin minulle antamat ja tekemät ihanuudet

Marin adventtilaatikot olivat suloisia kuin karkit :) Ja sisällöt myös :)

Yhdessä adventtilaatikossa oli tämä pieni suloinen kuusenkoriste, joka aiheutti kiljahduksia, niin söpönen :)


Ja mitäs kenkälaatikkoon olikaan saatu mahdutettua... tällaisia ihanuuksia...

Kielomalli on tosi kaunis ja siihen oli pari lankaakin mukana (näkyvät alemmissa kuvissa). Tämä kielomalli muuten oli minulla Casa Ceninassa toivelistallani, joten oiva valinta :) Tuo ompeleva nainen, jonka Mari on kirjonut rasian kanteen on ihan mun lemppariaiheita. Ja katsohan miten näppärä idea; laitetaan pistely kirjontakehykseen joka sitten kiinnitetään rasian kanteen. Huippua!

Kiva scandinaavinen ristipistomalli, ihan mun juttu sekä kivoja kankaita. Tykkään kovasti ja nämä kankaat saivat jo monen monta ideaa aikaiseksi mun päässä!

Kurkistus rasian sisälle näin päältä päin...
... ja mitä sisältä löytyikään, ihanuuksia ihanuuksien perään! Aah, huokaus.

Ja Marikin oli pakannut minulle sievän satukirjan.

Pyöreässä rasiassa oli pastelliset huurteiset sydänjoulukuusenkoristeet. Kauniit.

Lisäksi Mari oli pistellyt minulle pastellisen joulukuusenkoristeen, joka oli tietenkin ihan "osui ja upposi" -juttu mulle. Niin ihana!


Näin oli tämäkin paketti avattu huokausten ja ihastelujen saattelemana. Kiitos Marille niin paljon kaikista herkuista! Ensi vuonna taas ja uudet teemat :)

Kirsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti