maanantai 24. marraskuuta 2014

Joskus pitää shopata!

Heips,
en ole täällä blogissani pitkään aikaan esitellyt ristisostoja, mutta kyllä niitä olen tehnyt. Olen yrittänyt olla maltillinen, mutta minkäs sille voi, kun tahdon sitä tätä ja tota ja vielä vähän lisää :)

(isot kuvat tekstin lopussa, mutta tämäkin isonee klikkaamalla)


Ja nämä kaikki ovat niiiiin ihania! Tähän hetkeen tuo Merry Christmas -kirja on mitä parhain ja se onkin täynnä tosi kivoja pieniä malleja. En tiedä ehdinkö enää täksi jouluksi siitä pistellä, kun on muutama lahjakin vielä kesken. Mutta kirjaa selaan ja selaan ja suunnittelen - ainakin ensi jouluksi sitten! Tämä Merry Christmas -kirja on aina ollut Casa Ceninasta loppu varastosta, kun olen sitä katsellut. Nyt saldo näytti neljää kpl ja päätin, että yksi niistä on mun!

Petits Carnets -kirja on myös löytö. Siinäkin on ihastuttavia pikkumalleja ja niihin sormeni syyhyävät mm. passikansien tekoaikeissa. Histoires de souris -kirjontalehdessä on niin suloisia hiirumalleja, että niitä on ihan ihan pakko tehdä (eivät ole ristipistoja). Tuon Prairie Schoolerin mallin Christmas Traditions ostin, kun näin sen Facebookissa sampler-ryhmässä valmiina. Oli tosi upea!

Ja mitä tulee noihin samplereihin, haluan tehdä ne kaikki! Just nyt! Heh, kyllä tässä täytyy nyt miettiä näitä asioita. Mulla on esim. Around the world -malli ja Robin Hood -malli aloittamatta ja niihin on jo langatkin, joten eiköhän ne ole etusijalla. Tuo Summer Quakers tehdään muuten Valdani-nimisillä langoilla. Onko kenelläkään kokemusta? Minulle ovat ihan uusi tuttavuus.




Mukavaa kun kävit :)
Kirsi

3 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia, muutaman noista voin käydä lisäämässä toivelistalleni :D. Nyt on kyllä sellainen tunne, että voisi pistellä koko seuraavan vuoden pelkkää joulua, nyt ne on jäänet aivan liian vähälle tänä vuonna.

    VastaaPoista
  2. Siiis niiin täydellisen ihania ostoksia...Siinä sampleri ryhmässä johon molemmat kuulutaan on joku tehnyt niillä Valdaneilla. juuri ostamasi samplerin suunnittelijan monet muutkin mallit tehdään niillä. Olen niitä lankoja monesti ihaillut casa Ceninassa niitähän myydään myös värikokoelmina :)

    VastaaPoista
  3. Oi ihania ostoksia, samplerit varsinkin! Mulla on kanssa vino pino samplereita odottelemassa. Niitä malleja on kiva katsella, vaikkei tehdä ehtisikään - ainakaan heti :) Valdanit ovat erinomaisia lankoja, ja oikein kauniin värisiä! Olen niitä jonkin verran kerännyt, sekä pistelymuliineita, että helmilankoja ja virkkauslankoja.

    VastaaPoista